APA:
کپیحسنقلی پور، طهمورث، روحانی، امیررضا، و قدس الهی، احمد. (1393). پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 107-132. SID. https://sid.ir/paper/194545/fa
Vancouver:
کپیحسنقلی پور طهمورث، روحانی امیررضا، قدس الهی احمد. پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):107-132. Available from: https://sid.ir/paper/194545/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسنقلی پور، امیررضا روحانی، و احمد قدس الهی، “پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 107–132، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194545/fa