APA:
کپیضرغام بروجنی، حمید، و علایی، آنا. (1391). انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی, با استفاده از یک مدل کاربردی, مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما). تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 69-85. SID. https://sid.ir/paper/194644/fa
Vancouver:
کپیضرغام بروجنی حمید، علایی آنا. انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی, با استفاده از یک مدل کاربردی, مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):69-85. Available from: https://sid.ir/paper/194644/fa
IEEE:
کپیحمید ضرغام بروجنی، و آنا علایی، “انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی, با استفاده از یک مدل کاربردی, مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 69–85، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194644/fa