مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

843
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

590
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی، با استفاده از یک مدل کاربردی، مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)

صفحات

 صفحه شروع 69 | صفحه پایان 85

چکیده

 در سال های اخیر با ظهور پارادایم جامعه اطلاعاتی و نفوذ روز افزون اینترنت, تبلیغات اینترنتی رشد حیرت انگیزی پیدا کرده است و به بخشی حیاتی در دنیای اقتصاد امروز تبدیل شده و روز به روز نیز بر تنوع روش های آن افزوده می شود. هدف مقاله پیش رو نیز انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی (هواپیمایی ج. ا. ایران-هما) است. بدین منظور از مدلی کاربردی که تلفیقی است از مدل های: تبلیغات تعاملی-راجرز و تورسون, مدل احتمال پیچیدگی- کاسیپو و پتی و مدل چگونگی کارکرد تبلیغات-واقن و مدل تساوی ساختاری تبلیغات-تعاملی هانجون کو, استفاده شده است و چهار نوع کلی تبلیغات اینترنتی شامل تبلیغات نمایشی, ریچ مدیا, ایمیل های تبلیغاتی و تبلیغات ویدئویی بررسی شده است. این تحقیق از نظر هدف, کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی است. برای جمع آوری اطلاعات, به کمک پرسشنامه ای مشتمل بر چهار بخش (با استفاده از آزمون لیکرت در طیف های 5 گزینه ای) و مصاحبه نیمه ساختاریافته از خبرگان نظرخواهی شده است. پس از کاربست تحلیل اکتشافی داده ها بر اساس آزمون تک نمونه ای نسبت (با توجه به نتایج حاصل از بخش 2 و 4 پرسشنامه), تبلیغ اینترنتی آسمان خراش (Skyscraper) به عنوان مطلوب ترین شکل تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی به دست آمد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ضرغام بروجنی، حمید، و علایی، آنا. (1391). انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی, با استفاده از یک مدل کاربردی, مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما). تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 69-85. SID. https://sid.ir/paper/194644/fa

    Vancouver: کپی

    ضرغام بروجنی حمید، علایی آنا. انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی, با استفاده از یک مدل کاربردی, مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):69-85. Available from: https://sid.ir/paper/194644/fa

    IEEE: کپی

    حمید ضرغام بروجنی، و آنا علایی، “انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل و نقل هوایی, با استفاده از یک مدل کاربردی, مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 69–85، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194644/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button