Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

589
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

528
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل فازی عوامل موثر در خادمیت در شرکت ها

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 29

چکیده

 تحقیق حاضر به دنبال یافتن عوامل موثر در شکل گیری خادمیت در شرکت هاست. از این رو, این تحقیق کاربردی با استفاده از رویکرد تطبیقی - کیفی و به کارگیری روش تحلیل فازی به این بررسی پرداخته است. جامعه آماری شرکت های مستقر در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی است که در این میان 28 شرکت خانوادگی انتخاب شده است. داده ها از طریق پرسش نامه جمع آوری شده است. روایی پرسش نامه از طریق انتخاب معتبرترین شاخص ها و گویه ها با توجه به ادبیات نظری و تایید خبرگان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه شد. بر اساس تئوری های تبیین کننده خادمیت, 5 شرط سرمایه اجتماعی خانوادگی, تعهد, اعتماد, ازخودگذشتگی و فرایند استراتژی مشارکتی به تحلیل وارد شده است. تحلیل علی مفرد نشان داد که سرمایه اجتماعی خانوادگی, تعهد, اعتماد و فرایند استراتژی مشارکتی, شروط لازم و ازخودگذشتگی شرط کافی است. تحلیل استاندارد نشان داد که اعتماد و نبود سرمایه اجتماعی خانوادگی ممسک ترین راه برای شکل گیری خادمیت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی، محمد، و سلمانی بیدگلی، مسعود. (1397). تحلیل فازی عوامل موثر در خادمیت در شرکت ها. مدیریت فرهنگ سازمانی، 16(1 )، 1-29. SID. https://sid.ir/paper/196542/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی محمد، سلمانی بیدگلی مسعود. تحلیل فازی عوامل موثر در خادمیت در شرکت ها. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1397؛16(1 ):1-29. Available from: https://sid.ir/paper/196542/fa

    IEEE: کپی

    محمد عزیزی، و مسعود سلمانی بیدگلی، “تحلیل فازی عوامل موثر در خادمیت در شرکت ها،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 16، no. 1 ، pp. 1–29، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196542/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا