APA:
کپینیک پی، ایرج، فرح بخش، سعید، و یوسف وند، لیلا. (1395). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر جهت گیری هدف در دانش آموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصت روزه. رویکردهای نوین آموزشی، 11(2 (پیاپی 24) )، 71-86. SID. https://sid.ir/paper/201667/fa
Vancouver:
کپینیک پی ایرج، فرح بخش سعید، یوسف وند لیلا. تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر جهت گیری هدف در دانش آموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصت روزه. رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1395؛11(2 (پیاپی 24) ):71-86. Available from: https://sid.ir/paper/201667/fa
IEEE:
کپیایرج نیک پی، سعید فرح بخش، و لیلا یوسف وند، “تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر جهت گیری هدف در دانش آموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصت روزه،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 11، no. 2 (پیاپی 24) ، pp. 71–86، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201667/fa