APA:
کپیمتقی، زهره، نجفی، محمد، نصرتی، کمال، و حاتمی، مصطفی. (1396). نقش مؤلفه های تفکر انتقادی در پیش بینی خودکارآمدی دانشجویان پزشکی (مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان). رویکردهای نوین آموزشی، 12(2 (پیاپی 26) )، 46-59. SID. https://sid.ir/paper/201682/fa
Vancouver:
کپیمتقی زهره، نجفی محمد، نصرتی کمال، حاتمی مصطفی. نقش مؤلفه های تفکر انتقادی در پیش بینی خودکارآمدی دانشجویان پزشکی (مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان). رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1396؛12(2 (پیاپی 26) ):46-59. Available from: https://sid.ir/paper/201682/fa
IEEE:
کپیزهره متقی، محمد نجفی، کمال نصرتی، و مصطفی حاتمی، “نقش مؤلفه های تفکر انتقادی در پیش بینی خودکارآمدی دانشجویان پزشکی (مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 12، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 46–59، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201682/fa