APA:
کپیحسینی، زهرا. (1394). مقایسه تاثیر الگوهای آموزش مستقیم و ساختارگرایی بر افزایش دانش تلفیق تکنولوژی دانشجو معلمان. رویکردهای نوین آموزشی، 10(2 (پیاپی 22) )، 21-40. SID. https://sid.ir/paper/201716/fa
Vancouver:
کپیحسینی زهرا. مقایسه تاثیر الگوهای آموزش مستقیم و ساختارگرایی بر افزایش دانش تلفیق تکنولوژی دانشجو معلمان. رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1394؛10(2 (پیاپی 22) ):21-40. Available from: https://sid.ir/paper/201716/fa
IEEE:
کپیزهرا حسینی، “مقایسه تاثیر الگوهای آموزش مستقیم و ساختارگرایی بر افزایش دانش تلفیق تکنولوژی دانشجو معلمان،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 10، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 21–40، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201716/fa