APA:
کپیامانی، جمشید، پوراشرف، یاسان اله، و آیبد، رضا. (1396). اثر ویژگی های شخصیتی, بر رفتار دگرگزینی مشتریان, و نقش ناکامی در خدمات رسانی, در تعدیل آن. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 26(85 )، 87-107. SID. https://sid.ir/paper/202922/fa
Vancouver:
کپیامانی جمشید، پوراشرف یاسان اله، آیبد رضا. اثر ویژگی های شخصیتی, بر رفتار دگرگزینی مشتریان, و نقش ناکامی در خدمات رسانی, در تعدیل آن. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1396؛26(85 ):87-107. Available from: https://sid.ir/paper/202922/fa
IEEE:
کپیجمشید امانی، یاسان اله پوراشرف، و رضا آیبد، “اثر ویژگی های شخصیتی, بر رفتار دگرگزینی مشتریان, و نقش ناکامی در خدمات رسانی, در تعدیل آن،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 26، no. 85 ، pp. 87–107، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202922/fa