مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

462
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

587
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان های برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی

صفحات

 صفحه شروع 74 | صفحه پایان 93

چکیده

 هدف پژوهش طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان های برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی بود. جهت دستیابی به هدف تحقیق از روش آمیخته استفاده شد که شامل دو بخش کیفی و کمی است. در بخش کیفی پژوهش از ابزار مصاحبه استفاده شده است و اطلاعات و داده های لازم در بخش کیفی از خبرگان آموزش به دست آمده است. سپس با استفاده از روش گرندد تئوری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. مدل برندسازی جامع در صنعت خدمت برگزاری رویدادهای آموزشی غیردانشگاهی دارای عوامل مؤثر اختصاصی (شایستگی, اصالت, حرفه ای بودن, مزیت برگزاری رویداد, خدمات فراگیر, نگرش استراتژیک و نیروی دانشی), عوامل مؤثر عمومی (بازاریابی, ارتباطات, تجیهزات سخت افزاری و نرم افزاری, منابع مالی و حامیان), شرایط زمینه ای (شرایط اجتماعی, شرایط اقتصادی, شرایط سیاسی, فناوری های نوین), عوامل مداخله گر (تحریم ها, حوادث غیرمترقبه, مجوزها) و پیامدهای (رضایت مندی, ماندگاری, موفقیت, برتری و حمایت اجتماعی) بر اساس پدیده اصلی یعنی برندآفرینی جامع و ابعاد شخصی, محصول و شرکتی برندسازی است. سپس این مدل با استفاده از مدل معادلات ساختاری آزمون شد. 407 نفر از مدیران, معاونان و کارشناسان شرکت ها و مؤسسات برگزار کننده آموزش غیردانشگاهی در پژوهش شرکت کردند. با استفاده از مدل معادلات ساختاری روابط بین متغیرهای الگو مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و نتایج آن گزارش شد. مشخصه های نکویی برازش نشان داد داده های پژوهش با ساختار عاملی مدل برازش مناسبی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تاروردیان، سپهر، روستا، احمد، حیدرزاده، کامبیز، و اسفیدانی، محمدرحیم. (1397). طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان های برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 28(114 )، 74-93. SID. https://sid.ir/paper/204232/fa

    Vancouver: کپی

    تاروردیان سپهر، روستا احمد، حیدرزاده کامبیز، اسفیدانی محمدرحیم. طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان های برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1397؛28(114 ):74-93. Available from: https://sid.ir/paper/204232/fa

    IEEE: کپی

    سپهر تاروردیان، احمد روستا، کامبیز حیدرزاده، و محمدرحیم اسفیدانی، “طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان های برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 28، no. 114 ، pp. 74–93، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204232/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button