APA:
کپیرودی، غلامعلی، موسوی چلک، افشین، ضیایی، ثریا، و شریف مقدم، هادی. (1398). الگوی پارادایمی تسهیم دانش ضمنی در دانشگاه های ایران: از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی با رویکرد گراندد تئوری. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، 9(2 (پیاپی 18) )، 44-64. SID. https://sid.ir/paper/205079/fa
Vancouver:
کپیرودی غلامعلی، موسوی چلک افشین، ضیایی ثریا، شریف مقدم هادی. الگوی پارادایمی تسهیم دانش ضمنی در دانشگاه های ایران: از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی با رویکرد گراندد تئوری. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1398؛9(2 (پیاپی 18) ):44-64. Available from: https://sid.ir/paper/205079/fa
IEEE:
کپیغلامعلی رودی، افشین موسوی چلک، ثریا ضیایی، و هادی شریف مقدم، “الگوی پارادایمی تسهیم دانش ضمنی در دانشگاه های ایران: از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی با رویکرد گراندد تئوری،” پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، vol. 9، no. 2 (پیاپی 18) ، pp. 44–64، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205079/fa