APA:
کپیخجسته باقرزاده، حسن. (1396). الگوهای هنجاری تولید محتوای رسانه ها: راهبرد ایجاد مزیت رقابتی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 18(37 )، 193-218. SID. https://sid.ir/paper/213479/fa
Vancouver:
کپیخجسته باقرزاده حسن. الگوهای هنجاری تولید محتوای رسانه ها: راهبرد ایجاد مزیت رقابتی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1396؛18(37 ):193-218. Available from: https://sid.ir/paper/213479/fa
IEEE:
کپیحسن خجسته باقرزاده، “الگوهای هنجاری تولید محتوای رسانه ها: راهبرد ایجاد مزیت رقابتی،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 18، no. 37 ، pp. 193–218، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213479/fa