APA:
کپیخانزاده، محمود، جعفری، پژمان، و غفاری، فرهاد. (1398). چگونگی توسعه ی ارتباطات برند-مصرف کننده در شبکه های اجتماعی نوین: (مطالعه ی کاربران اینستاگرام در شهر تهران). مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 20(48 )، 87-111. SID. https://sid.ir/paper/213530/fa
Vancouver:
کپیخانزاده محمود، جعفری پژمان، غفاری فرهاد. چگونگی توسعه ی ارتباطات برند-مصرف کننده در شبکه های اجتماعی نوین: (مطالعه ی کاربران اینستاگرام در شهر تهران). مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1398؛20(48 ):87-111. Available from: https://sid.ir/paper/213530/fa
IEEE:
کپیمحمود خانزاده، پژمان جعفری، و فرهاد غفاری، “چگونگی توسعه ی ارتباطات برند-مصرف کننده در شبکه های اجتماعی نوین: (مطالعه ی کاربران اینستاگرام در شهر تهران)،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 20، no. 48 ، pp. 87–111، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213530/fa