مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

649
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,060
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز

صفحات

 صفحه شروع 53 | صفحه پایان 63

چکیده

 هدف ازاین پژوهش بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی در تاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه درشعب بانک سپه شهر شیراز می باشد. روش تحقیق, توصیفی همبستگی با مالکیت کاربردی و جامعه آماری کارکنان بانک سپه شیراز می باشد. حجم نمونه براساس فرمول کوکران 146 نفر است. ابزار پژوهشی, پرسشنامه استاندارد لاو و همکاران 2017 می باشد. هم چنین به منظور توصیف تحلیل داده هاوآزمون فرضیه های تحقیق از آمار استنباطی وازروش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است که ازطریق نرم افزار Amos موردتجریه وتحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل ازآزمون فرضیات تحقیق نشان میدهد که جو کاری اخلاقی هم به طور مستقیم برعملکرد خدمات مشتری, تعهد کارکنان وهم از طریق سیاست های سیستم پاداش, تاثیرگذار می باشد. تاثیر منفی جو کاری اخلاقی برسیاست های سیستم پاداش نیز مورد تایید قرارگرفت. هم چنین نتایج نشان داد سیاست های سیستم پاداش برعملکرد خدمات مشتری فعالانه, تاثیر مثبت و برتعهد کارکنان تاثیر منفی دارد. جو کاری اخلاقی بر تعهد کارکنان وعملکردخدمات مشتری فعالانه ازطریق سیاست های سازمانی, تاثیر معناداری دارد. از جمله محدودیت های این پژوهش درک صحیح از سوالات مطرح شده توسط برخی از تکمیل کنندگان پرسشنامه ها بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، سیدعلیرضا. (1396). بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز. مدیریت بازاریابی، 11(34 )، 53-63. SID. https://sid.ir/paper/218876/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی سیدعلیرضا. بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛11(34 ):53-63. Available from: https://sid.ir/paper/218876/fa

    IEEE: کپی

    سیدعلیرضا موسوی، “بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز،” مدیریت بازاریابی، vol. 11، no. 34 ، pp. 53–63، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218876/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button