APA:
کپیموسوی، سیدعلیرضا. (1396). بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز. مدیریت بازاریابی، 11(34 )، 53-63. SID. https://sid.ir/paper/218876/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدعلیرضا. بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛11(34 ):53-63. Available from: https://sid.ir/paper/218876/fa
IEEE:
کپیسیدعلیرضا موسوی، “بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز،” مدیریت بازاریابی، vol. 11، no. 34 ، pp. 53–63، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218876/fa