APA:
کپیغفاری آشتیانی، پیمان، و اکبری، بهزاد. (1392). بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی. مدیریت بازاریابی، 8(20)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/218900/fa
Vancouver:
کپیغفاری آشتیانی پیمان، اکبری بهزاد. بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(20):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/218900/fa
IEEE:
کپیپیمان غفاری آشتیانی، و بهزاد اکبری، “بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 20، pp. 1–14، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218900/fa