مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,498
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,492
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 14

چکیده

 هدف: هدف پژوهش حاضر, بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی است.روش: نوع تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش و ماهیت علی محسوب می گردد. روش آماری در این پژوهش روش معادلات ساختاری است و با استفاده از نرم افزار آماری لیزرل تجزیه و تحلیل داده ها انجام پذیرفته است. شیوه جمع آوری داده ها میدانی و با استفاده از ابزار پرسشنامه می باشد. جامعه آمارای این تحقیق خانم های مصرف کننده لوازم آرایشی شهرستان خرم آباد می باشد.نتایج: نتایج تحقیق به طور کلی مشخص نمود که محیط فروشگاه, لذت خرید و درگیری کالا بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی تاثیر مثبت دارند. همچنین بازارگردی به صورت غیرمستقیم و با تاثیر بر لذت خرید, خرید ناگهانی را تقویت می نماید.محدودیت ها: تحقیق حاضر تنها در مورد خانم ها در یک منطقه خاص و در دوره زمانی خاص با حجم نمونه محدود و تنها برای محصولات آرایشی انجام پذیرفته است لذا برای تعمیم آن به سایر جوامع و سایر طبقات محصول باید احتیاط نمود.کاربردهای مدیریتی: تحقیق حاضر درک بهتری از رفتار خرید ناگهانی لوازم آرایشی خانم ها برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصولات ایجاد می نماید.نوآوری: در تحقیق حاضر برای اولین بار سعی شده است تا سه دسته عوامل محیطی, فردی و مربوط به محصول با هم در نظر گرفته و تاثیر آن ها بر خرید ناگهانی مورد بررسی قرار گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    غفاری آشتیانی، پیمان، و اکبری، بهزاد. (1392). بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی. مدیریت بازاریابی، 8(20)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/218900/fa

    Vancouver: کپی

    غفاری آشتیانی پیمان، اکبری بهزاد. بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(20):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/218900/fa

    IEEE: کپی

    پیمان غفاری آشتیانی، و بهزاد اکبری، “بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 20، pp. 1–14، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218900/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button