APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و عبدالعظیمی، حمید. (1391). بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده. مدیریت بازاریابی، 7(15)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/218980/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، عبدالعظیمی حمید. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(15):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/218980/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و حمید عبدالعظیمی، “بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 15، pp. 1–14، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218980/fa