APA:
کپیصادقی، تورج، لشکری، محمد، و کربلائی اسماعیلی، حمیدرضا. (1391). ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادرکنندگان در ایران. مدیریت بازاریابی، 7(17)، 61-82. SID. https://sid.ir/paper/219018/fa
Vancouver:
کپیصادقی تورج، لشکری محمد، کربلائی اسماعیلی حمیدرضا. ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادرکنندگان در ایران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(17):61-82. Available from: https://sid.ir/paper/219018/fa
IEEE:
کپیتورج صادقی، محمد لشکری، و حمیدرضا کربلائی اسماعیلی، “ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادرکنندگان در ایران،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 17، pp. 61–82، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219018/fa