APA:
کپیرزاقی هریکنده ای، هادی. (1392). نقد دیدگاه تفسیری فخر رازی, سیوطی, الوسی و زحیلی در تفسیر آیه تبلیغ. مطالعات تفسیری، 4(16)، 23-40. SID. https://sid.ir/paper/221814/fa
Vancouver:
کپیرزاقی هریکنده ای هادی. نقد دیدگاه تفسیری فخر رازی, سیوطی, الوسی و زحیلی در تفسیر آیه تبلیغ. مطالعات تفسیری[Internet]. 1392؛4(16):23-40. Available from: https://sid.ir/paper/221814/fa
IEEE:
کپیهادی رزاقی هریکنده ای، “نقد دیدگاه تفسیری فخر رازی, سیوطی, الوسی و زحیلی در تفسیر آیه تبلیغ،” مطالعات تفسیری، vol. 4، no. 16، pp. 23–40، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/221814/fa