APA:
کپیابراهیمی نژاد، مهدی، و تقوی، علی. (1394). بررسی و سنجش رابطه اخلاق کسب و کار و رضایت مشتری. پژوهش های مدیریت عمومی، 8(28)، 87-108. SID. https://sid.ir/paper/222135/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی نژاد مهدی، تقوی علی. بررسی و سنجش رابطه اخلاق کسب و کار و رضایت مشتری. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1394؛8(28):87-108. Available from: https://sid.ir/paper/222135/fa
IEEE:
کپیمهدی ابراهیمی نژاد، و علی تقوی، “بررسی و سنجش رابطه اخلاق کسب و کار و رضایت مشتری،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 8، no. 28، pp. 87–108، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222135/fa