مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,313
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

642
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

کنترل لغزشی- تطبیقی سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با عملگر هیدرولیکی با استفاده از سطح لغزش بهینه لگاریتمی

صفحات

 صفحه شروع 141 | صفحه پایان 147

چکیده

 در این مقاله کنترل سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با عملگر هیدرولیکی و با محوریت مد لغزشی, توام با یک رویکرد تطبیقی انجام گرفته است. علت استفاده از کنترل مقاوم مد لغزشی, مقابله با انواع عدم قطعیت های ناشی از اثر اغتشاشات خارجی یا هرگونه رفتار غیر خطی موجود در سیستم است. در روش پیشنهادی, سطح لغزش با استفاده از یک استراتژی بهینه, جهت حداقل سازی یک تابع هزینه استخراج می شود که نتیجه آن یک سطح لغزش لگاریتمی است. دلیل پیشنهاد الگوریتم تطبیقی در این مقاله, وجود عدم قطعیت های غیر خطی, تغییرپذیر با زمان و دارای کران نامشخص در سیستم است. لازم به ذکر است که روش ارائه شده, ضمن آن که تاثیرات ناشی از عدم قطعیت پارامتری و همین طور اغتشاشات خارجی بر عملکرد سیستم را به طور چشم گیری کاهش می دهد, پایداری سیستم کنترلی لغزشی- تطبیقی را بر پایه تئوری پایداری لیاپانوف به اثبات می رساند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ظهیری پور، سیدعلی، تفقدی اسراری، رضا، جلالی، علی اکبر، و موسوی مشهدی، سیدکمال الدین. (1393). کنترل لغزشی- تطبیقی سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با عملگر هیدرولیکی با استفاده از سطح لغزش بهینه لگاریتمی. مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران - الف مهندسی برق، 12(2)، 141-147. SID. https://sid.ir/paper/228128/fa

    Vancouver: کپی

    ظهیری پور سیدعلی، تفقدی اسراری رضا، جلالی علی اکبر، موسوی مشهدی سیدکمال الدین. کنترل لغزشی- تطبیقی سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با عملگر هیدرولیکی با استفاده از سطح لغزش بهینه لگاریتمی. مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران - الف مهندسی برق[Internet]. 1393؛12(2):141-147. Available from: https://sid.ir/paper/228128/fa

    IEEE: کپی

    سیدعلی ظهیری پور، رضا تفقدی اسراری، علی اکبر جلالی، و سیدکمال الدین موسوی مشهدی، “کنترل لغزشی- تطبیقی سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با عملگر هیدرولیکی با استفاده از سطح لغزش بهینه لگاریتمی،” مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران - الف مهندسی برق، vol. 12، no. 2، pp. 141–147، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228128/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button