مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

705
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

876
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رتبه بندی شاخص های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 92

چکیده

 مدیریت زنجیرة تأمین, مدیریت فرایند کامل تهیة کالا و خدمات برای مصرف کنندة نهایی است. امروزه, فضای رقابتی جهانی و رقابت تنگاتنگ برای تداوم حیات و داشتن سهم بیشتر از بازار, باعث ایجاد فضای پیچیده و بسیار سختی برای تصمیم گیری مدیران شده است. در سالن های ورزشی به عنوان ارائه دهندگان خدمات, عرضة خدمت باکیفیت در طیفی وسیع و با هزینه ای پایین است و انجام سریع آن به پیاده سازی مدیریت زنجیرة تأمین در باشگاه نیاز دارد؛ امانخستین و مهم ترین قدم در این زمینه, شناسایی شاخص های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش است. جامعة آماری این پژوهش 80 نفر از مدیران باشگاه ها و هیئت های ورزشی استان کردستان بودند که به شیوة تمام شمار هدفمند برای شرکت در پژوهش انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسش نامة 34 سؤالی مدیریت زنجیرة تأمین براساس مقیاس های الرام و همکاران (2004) بود. برای تجزیه وتحلیل داده ها و رتبه بندی شاخص ها از روش تصمیم گیری چندمعیاره و نرم افزار آماری تاپسیس فازی سولور (2013) استفاده شد. نتایج نشان داد که مهم ترین شاخص ها به ترتیب رضایت مشتریان, جذب حامی مالی و ظرفیت ارائة خدمات و کم اهمیت ترین شاخص ها ازنظر مدیران, ارزیابی تأمین کنندگان بودند. اجرای بهینة مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در باشگاه ه اسبب افزایش بهره وری, ارزش افزایی و رضایت مشتریان, ارتقای سرویس دهی, افزایش کارایی و اثربخشی, افزایش گردش مالی و چابکی مدیریت می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یکتایار، مظفر. (1398). رتبه بندی شاخص های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(54 )، 71-92. SID. https://sid.ir/paper/234362/fa

    Vancouver: کپی

    یکتایار مظفر. رتبه بندی شاخص های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(54 ):71-92. Available from: https://sid.ir/paper/234362/fa

    IEEE: کپی

    مظفر یکتایار، “رتبه بندی شاخص های مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 54 ، pp. 71–92، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234362/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button