APA:
کپیطریقی، رسول، حمیدی، مهرزاد، و رجبی، حسین. (1395). شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 8(40 )، 113-130. SID. https://sid.ir/paper/234530/fa
Vancouver:
کپیطریقی رسول، حمیدی مهرزاد، رجبی حسین. شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1395؛8(40 ):113-130. Available from: https://sid.ir/paper/234530/fa
IEEE:
کپیرسول طریقی، مهرزاد حمیدی، و حسین رجبی، “شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 8، no. 40 ، pp. 113–130، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234530/fa