APA:
کپیجمشیدی اوانکی، مینا، مرجانی، امیربابک، و جمشیدی، لیلا. (1388). تعهد سازمانی و کیفیت خدمات در بانک ملت. مدیریت کسب و کار، 1(4)، 171-190. SID. https://sid.ir/paper/237797/fa
Vancouver:
کپیجمشیدی اوانکی مینا، مرجانی امیربابک، جمشیدی لیلا. تعهد سازمانی و کیفیت خدمات در بانک ملت. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(4):171-190. Available from: https://sid.ir/paper/237797/fa
IEEE:
کپیمینا جمشیدی اوانکی، امیربابک مرجانی، و لیلا جمشیدی، “تعهد سازمانی و کیفیت خدمات در بانک ملت،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 4، pp. 171–190، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237797/fa