APA:
کپیحاتمی نژاد، حسین، پوراحمد، احمد، قالیباف، محمدباقر، رهنمایی، محمدتقی، و حسینی، سیدعلی. (1393). توسعه ابعاد شهرنشینی با رویکرد مکتب بازاریابی اجتماعی. اقتصاد و مدیریت شهری، 2(8)، 79-96. SID. https://sid.ir/paper/240285/fa
Vancouver:
کپیحاتمی نژاد حسین، پوراحمد احمد، قالیباف محمدباقر، رهنمایی محمدتقی، حسینی سیدعلی. توسعه ابعاد شهرنشینی با رویکرد مکتب بازاریابی اجتماعی. اقتصاد و مدیریت شهری[Internet]. 1393؛2(8):79-96. Available from: https://sid.ir/paper/240285/fa
IEEE:
کپیحسین حاتمی نژاد، احمد پوراحمد، محمدباقر قالیباف، محمدتقی رهنمایی، و سیدعلی حسینی، “توسعه ابعاد شهرنشینی با رویکرد مکتب بازاریابی اجتماعی،” اقتصاد و مدیریت شهری، vol. 2، no. 8، pp. 79–96، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240285/fa