APA:
کپیرستگاری پور، فاطمه، و محمدی، نریمان. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر میزان ارزآوری محصول زعفران در ایران با تأکید بر بسته بندی و برند سازی. پژوهش های زعفران، 6(1 )، 51-73. SID. https://sid.ir/paper/240437/fa
Vancouver:
کپیرستگاری پور فاطمه، محمدی نریمان. بررسی عوامل مؤثر بر میزان ارزآوری محصول زعفران در ایران با تأکید بر بسته بندی و برند سازی. پژوهش های زعفران[Internet]. 1397؛6(1 ):51-73. Available from: https://sid.ir/paper/240437/fa
IEEE:
کپیفاطمه رستگاری پور، و نریمان محمدی، “بررسی عوامل مؤثر بر میزان ارزآوری محصول زعفران در ایران با تأکید بر بسته بندی و برند سازی،” پژوهش های زعفران، vol. 6، no. 1 ، pp. 51–73، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240437/fa