APA:
کپیحقیقی، محمد، بغزیان، آلبرت، امینی لاری، منصور، و قهرمانی، عبدالرضا. (1397). مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط. جهانی رسانه، 13(1 (پیاپی 25) )، 22-42. SID. https://sid.ir/paper/241169/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، بغزیان آلبرت، امینی لاری منصور، قهرمانی عبدالرضا. مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط. جهانی رسانه[Internet]. 1397؛13(1 (پیاپی 25) ):22-42. Available from: https://sid.ir/paper/241169/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، آلبرت بغزیان، منصور امینی لاری، و عبدالرضا قهرمانی، “مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط،” جهانی رسانه، vol. 13، no. 1 (پیاپی 25) ، pp. 22–42، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241169/fa