APA:
کپیزندی، مژگان، و کاظمی پور، شهلا. (1396). بررسی نقش عوامل جمعیت شناختی و اجتماعی - اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان 29-15 ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق). جامعه پژوهی فرهنگی، 8(2 )، 73-89. SID. https://sid.ir/paper/241206/fa
Vancouver:
کپیزندی مژگان، کاظمی پور شهلا. بررسی نقش عوامل جمعیت شناختی و اجتماعی - اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان 29-15 ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق). جامعه پژوهی فرهنگی[Internet]. 1396؛8(2 ):73-89. Available from: https://sid.ir/paper/241206/fa
IEEE:
کپیمژگان زندی، و شهلا کاظمی پور، “بررسی نقش عوامل جمعیت شناختی و اجتماعی - اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان 29-15 ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق)،” جامعه پژوهی فرهنگی، vol. 8، no. 2 ، pp. 73–89، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241206/fa