APA:
کپیفتحی، رضا، و صیف، محمدحسن. (1396). مدل علی پذیرش و به کارگیری یادگیری مجازی در کارکنان: نقش تناسب فناوری-شغل, خودکارآمدی و هنجار ذهنی. آموزش و توسعه منابع انسانی، 4(12 )، 149-165. SID. https://sid.ir/paper/255567/fa
Vancouver:
کپیفتحی رضا، صیف محمدحسن. مدل علی پذیرش و به کارگیری یادگیری مجازی در کارکنان: نقش تناسب فناوری-شغل, خودکارآمدی و هنجار ذهنی. آموزش و توسعه منابع انسانی[Internet]. 1396؛4(12 ):149-165. Available from: https://sid.ir/paper/255567/fa
IEEE:
کپیرضا فتحی، و محمدحسن صیف، “مدل علی پذیرش و به کارگیری یادگیری مجازی در کارکنان: نقش تناسب فناوری-شغل, خودکارآمدی و هنجار ذهنی،” آموزش و توسعه منابع انسانی، vol. 4، no. 12 ، pp. 149–165، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255567/fa