APA:
کپیپرهیزگار، محمدمهدی، و باقری، صدیقه. (1396). رابطه میان بدرفتاری مشتریان, ناهمسانی هیجانی و فرسودگی عاطفی با رفتارهای تلافی جویانه کارکنان: نقش تعدیل گز جوحمایت سرپرست. مدیریت سازمان های دولتی، 5(4 (پیاپی 20) )، 81-93. SID. https://sid.ir/paper/261451/fa
Vancouver:
کپیپرهیزگار محمدمهدی، باقری صدیقه. رابطه میان بدرفتاری مشتریان, ناهمسانی هیجانی و فرسودگی عاطفی با رفتارهای تلافی جویانه کارکنان: نقش تعدیل گز جوحمایت سرپرست. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1396؛5(4 (پیاپی 20) ):81-93. Available from: https://sid.ir/paper/261451/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی پرهیزگار، و صدیقه باقری، “رابطه میان بدرفتاری مشتریان, ناهمسانی هیجانی و فرسودگی عاطفی با رفتارهای تلافی جویانه کارکنان: نقش تعدیل گز جوحمایت سرپرست،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 5، no. 4 (پیاپی 20) ، pp. 81–93، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/261451/fa