APA:
کپیعبودی، حمید، و علامه، سیدمحسن. (1396). طراحی الگویی از پیشایندهای بی ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تامین اجتماعی. مدیریت سازمان های دولتی، 5(4 (پیاپی 20) )، 67-80. SID. https://sid.ir/paper/261456/fa
Vancouver:
کپیعبودی حمید، علامه سیدمحسن. طراحی الگویی از پیشایندهای بی ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تامین اجتماعی. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1396؛5(4 (پیاپی 20) ):67-80. Available from: https://sid.ir/paper/261456/fa
IEEE:
کپیحمید عبودی، و سیدمحسن علامه، “طراحی الگویی از پیشایندهای بی ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تامین اجتماعی،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 5، no. 4 (پیاپی 20) ، pp. 67–80، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/261456/fa