APA:
کپینقدی، نیره، قاسم زاده، سوگند، و افروز، ستوده. (1395). تاثیر استفاده از فعالیت ها و بازی های بدون ساختار پیش از ورود به کلاس درس بر توجه و سازگاری دانش آموزان آهسته گام. توانمند سازی کودکان استثنایی، 7(18)، 6-12. SID. https://sid.ir/paper/262467/fa
Vancouver:
کپینقدی نیره، قاسم زاده سوگند، افروز ستوده. تاثیر استفاده از فعالیت ها و بازی های بدون ساختار پیش از ورود به کلاس درس بر توجه و سازگاری دانش آموزان آهسته گام. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1395؛7(18):6-12. Available from: https://sid.ir/paper/262467/fa
IEEE:
کپینیره نقدی، سوگند قاسم زاده، و ستوده افروز، “تاثیر استفاده از فعالیت ها و بازی های بدون ساختار پیش از ورود به کلاس درس بر توجه و سازگاری دانش آموزان آهسته گام،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 7، no. 18، pp. 6–12، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262467/fa