APA:
کپیاکبری، مریم، ارجمندنیا، علی اکبر، افروز، غلامعلی، و کامکاری، کامبیز. (1395). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب. توانمند سازی کودکان استثنایی، 7(19)، 8-16. SID. https://sid.ir/paper/262519/fa
Vancouver:
کپیاکبری مریم، ارجمندنیا علی اکبر، افروز غلامعلی، کامکاری کامبیز. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1395؛7(19):8-16. Available from: https://sid.ir/paper/262519/fa
IEEE:
کپیمریم اکبری، علی اکبر ارجمندنیا، غلامعلی افروز، و کامبیز کامکاری، “اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 7، no. 19، pp. 8–16، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262519/fa