APA:
کپیعابدینی، یاسمین، و مختاری، محمدمهدی. (1394). مدل علی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد زبان انگلیسی: نقش واسطه ای و فراشناختی کمک طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 3(11 )، 7-16. SID. https://sid.ir/paper/262979/fa
Vancouver:
کپیعابدینی یاسمین، مختاری محمدمهدی. مدل علی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد زبان انگلیسی: نقش واسطه ای و فراشناختی کمک طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1394؛3(11 ):7-16. Available from: https://sid.ir/paper/262979/fa
IEEE:
کپییاسمین عابدینی، و محمدمهدی مختاری، “مدل علی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد زبان انگلیسی: نقش واسطه ای و فراشناختی کمک طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 3، no. 11 ، pp. 7–16، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262979/fa