مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

805
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

181
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اولویت بندی راهکارهای توسعه کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان، مجریان و زنجیره تامین

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 21

چکیده

 هدف از اجرای این پژوهش, مقایسه و اولویت بندی نظر مشتریان, مجریان و زنجیره تامین در خصوص راهکارهای توسعه کارت تخفیف ورزشی بود. بدین منظور پرسشنامه نه مولفه ای بین سه گروه نمونه تحقیق شامل مجریان (N=65), مشتریان (N=283) و زنجیره تامین (N=139) اجرا شد. روایی سازه پرسشنامه با استفاده از مدل اندازه گیری و روش تحلیل عاملی اکتشافی بررسی شد که از لحاظ شاخص های برازش, مناسب ارزیابی شد. همچنین پایایی آلفای کرونباخ 0.88 و پایایی زمانی به روش همبستگی پیرسون برابر 0.74 به دست آمد. یافته ها نشان داد تفاوت معناداری بین میانگین رتبه های متغیر اصلی راهکارهای توسعه بین سه گروه وجود داشته (X2=24.994, p£0.001) و اولویت مولفه های نه گانه راهکارهای توسعه در بین آنها, تفاوت معناداری نیز داشته است, بدین صورت که مشتریان بیشترین اولویت را به ارتباط با مشتریان نسبت داده اند (x2=228.634, p£0.001), درحالی که زنجیره تامین به کانال توزیع (x2=92.576, p£0.001) و مجریان به فعالیت کلیدی (x2=253.822, p£0.001) بیشترین اولویت را داده اند. نتایج این تحقیق را می توان برای طراحی مجدد فرایندها و اجرای سیستم اطلاعاتی یکپارچه این کسب وکار استفاده کرد که به رضایت بیشتر مشتریان و توسعه وفاداری و تحقق هدف اصلی, یعنی تسهیل ورزش همگانی منجر می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باقریان، محسن، امیرتاش، علیمحمد، و مظفری، سیدامیراحمد. (1395). اولویت بندی راهکارهای توسعه کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان, مجریان و زنجیره تامین. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(13 )، 9-21. SID. https://sid.ir/paper/266802/fa

    Vancouver: کپی

    باقریان محسن، امیرتاش علیمحمد، مظفری سیدامیراحمد. اولویت بندی راهکارهای توسعه کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان, مجریان و زنجیره تامین. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛4(13 ):9-21. Available from: https://sid.ir/paper/266802/fa

    IEEE: کپی

    محسن باقریان، علیمحمد امیرتاش، و سیدامیراحمد مظفری، “اولویت بندی راهکارهای توسعه کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان, مجریان و زنجیره تامین،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 13 ، pp. 9–21، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266802/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button