APA:
کپیعیوضی حشمت، علی اصغر، محمودی میمند، محمد، آقایوسفی، علیرضا، و استادیان خانی، زهرا. (1396). اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری از نظر شکل و رنگ بر موج آلفا. عصب روانشناسی، 3(2 (پیاپی 9) )، 88-103. SID. https://sid.ir/paper/266857/fa
Vancouver:
کپیعیوضی حشمت علی اصغر، محمودی میمند محمد، آقایوسفی علیرضا، استادیان خانی زهرا. اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری از نظر شکل و رنگ بر موج آلفا. عصب روانشناسی[Internet]. 1396؛3(2 (پیاپی 9) ):88-103. Available from: https://sid.ir/paper/266857/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر عیوضی حشمت، محمد محمودی میمند، علیرضا آقایوسفی، و زهرا استادیان خانی، “اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری از نظر شکل و رنگ بر موج آلفا،” عصب روانشناسی، vol. 3، no. 2 (پیاپی 9) ، pp. 88–103، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266857/fa