مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,055
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

674
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز

صفحات

 صفحه شروع 29 | صفحه پایان 40

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فور هند و بک هند تنیس روی میز درس تربیت بدنی دانشجویان دختر بود. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش شبه آزمایشی بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی ساری سال تحصیلی91-1390 در درس تربیت بدنی (تنیس روی میز) که شامل50 نفر بودند. حجم نمونه تحقیق به تعداد 44 نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان انتخاب شدند. نمونه ها به طور تصادفی به دو گروه 22 نفره آزمایش و کنترل تقسیم شدند. گروه های آزمایش و کنترل به طور جداگانه به مدت10 هفته به ترتیب با نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی آموزش دیده اند. قبل از اجرای آموزش از دو گروه آزمون به عمل آمد. پس از پایان 10هفته, از هر دو گروه آزمایش و کنترل از درس مزبور پس آزمون گرفته شد. برای تجزیه و تحلیل نتایج آزمون ها, از روش های آماری توصیفی و استنباطی از جمله t مستقل و با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین میانگین نمرات پیش آزمون و پس آزمون گروه آزمایش تفاوت معنادار وجود دارد و میانگین نمرات گروه آزمایش از میانگین نمرات گروه کنترل در درس مورد نظر بیشتر بوده و تفاوت بین میانگین ها از نظر آماری معنادار است. به طور کلی, تاثیر نرم افزار آموزشی بر اجرای صحیح و بهتر سرویس های فورهند و بک هند از شیوه سنتی بیشتر است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عمادی، سیدرسول، شعبانی بهار، غلامرضا، و نعمت زاده، سارا. (1393). مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 4(8 )، 29-40. SID. https://sid.ir/paper/267406/fa

    Vancouver: کپی

    عمادی سیدرسول، شعبانی بهار غلامرضا، نعمت زاده سارا. مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1393؛4(8 ):29-40. Available from: https://sid.ir/paper/267406/fa

    IEEE: کپی

    سیدرسول عمادی، غلامرضا شعبانی بهار، و سارا نعمت زاده، “مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 8 ، pp. 29–40، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267406/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button