APA:
کپیایمانی، عبدالمجید، حسینی فر، اعظم، و مبارکی، مسلم. (1396). تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت های دانش بنیان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(22 )، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/268107/fa
Vancouver:
کپیایمانی عبدالمجید، حسینی فر اعظم، مبارکی مسلم. تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت های دانش بنیان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1396؛6(22 ):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/268107/fa
IEEE:
کپیعبدالمجید ایمانی، اعظم حسینی فر، و مسلم مبارکی، “تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت های دانش بنیان،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 22 ، pp. 1–22، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268107/fa