APA:
کپیمحمدی، مرتضی، و سهرابی، طهمورث. (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(22 )، 107-127. SID. https://sid.ir/paper/268111/fa
Vancouver:
کپیمحمدی مرتضی، سهرابی طهمورث. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1396؛6(22 ):107-127. Available from: https://sid.ir/paper/268111/fa
IEEE:
کپیمرتضی محمدی، و طهمورث سهرابی، “تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 22 ، pp. 107–127، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268111/fa