APA:
کپیکیانی، قربان، شهنی ییلاق، منیژه، و مروتی، ذکراله. (1397). تأثیر اجرای روش های یادگیری مشارکتی جوریار و پژوهش گروهی بر خودکارآمدی هنرجویان. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، 4(5 )، 53-68. SID. https://sid.ir/paper/269643/fa
Vancouver:
کپیکیانی قربان، شهنی ییلاق منیژه، مروتی ذکراله. تأثیر اجرای روش های یادگیری مشارکتی جوریار و پژوهش گروهی بر خودکارآمدی هنرجویان. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)[Internet]. 1397؛4(5 ):53-68. Available from: https://sid.ir/paper/269643/fa
IEEE:
کپیقربان کیانی، منیژه شهنی ییلاق، و ذکراله مروتی، “تأثیر اجرای روش های یادگیری مشارکتی جوریار و پژوهش گروهی بر خودکارآمدی هنرجویان،” نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، vol. 4، no. 5 ، pp. 53–68، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269643/fa