APA:
کپیاکبری، محسن، قلی زاده، محمدحسن، و زمردی، معصومه. (1395). تاثیر نمادهای اسلامی در بسته بندی بر قصد خرید مصرف کنندگان موادغذایی. پژوهشنامه بازرگانی، -(79)، 67-91. SID. https://sid.ir/paper/356062/fa
Vancouver:
کپیاکبری محسن، قلی زاده محمدحسن، زمردی معصومه. تاثیر نمادهای اسلامی در بسته بندی بر قصد خرید مصرف کنندگان موادغذایی. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1395؛-(79):67-91. Available from: https://sid.ir/paper/356062/fa
IEEE:
کپیمحسن اکبری، محمدحسن قلی زاده، و معصومه زمردی، “تاثیر نمادهای اسلامی در بسته بندی بر قصد خرید مصرف کنندگان موادغذایی،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. -، no. 79، pp. 67–91، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356062/fa