مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

789
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش روش های آموزشی "کل" و "جزء" بر میزان یادگیری در شنا

صفحات

 صفحه شروع 99 | صفحه پایان 111

کلیدواژه

میزان یادگیری در تمرین کل و تمرین بخش (جزء)Q4

چکیده

 هدف از این تحقیق؛ بررسی روش های تمرینی کل, جزء و تعیین روش برتر از حیث میزان و سرعت یادگیری در شنای قورباغه است. به این منظور چهل نفر آزمودنی با دامنه سنی (30-25) سال به دو گروه 20 نفری A و B به روش تمرین "جزء" به مدت چهارده جلسه تحت آموزش قرار گرفتند. برای همسان سازی افراد گروه ها, قابلیت های شناوری (وزن, سن, درصد چربی زیر پوست و نسبت طول دست ها به قد) اندازه گیری شد. اختلاف معنی داری در میانگین قابلیت های بین دو گروه مشاهده نشد. برای تجزیه و تحلیل آماری داده ها از آزمون تی_استیودنت در گروه های مستقل استفاده شده است. نتایج تحقیق آزمون یادداری که پس از 7 هفته و 14 جلسه تمرین برگزار شد, اختلاف معنی داری را بین پیشرفت یادگیری در گروه A نسبت به گروه B نشان داد. نتایج نشان درباره تفاوت اثربخشی شیوه های آموزش مهارت بحث کرده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طالبیان نیا، حسین. (1380). نقش روش های آموزشی "کل" و "جزء" بر میزان یادگیری در شنا . المپیک، 9(4-3 (پیاپی 20))، 99-111. SID. https://sid.ir/paper/357676/fa

    Vancouver: کپی

    طالبیان نیا حسین. نقش روش های آموزشی "کل" و "جزء" بر میزان یادگیری در شنا . المپیک[Internet]. 1380؛9(4-3 (پیاپی 20)):99-111. Available from: https://sid.ir/paper/357676/fa

    IEEE: کپی

    حسین طالبیان نیا، “نقش روش های آموزشی "کل" و "جزء" بر میزان یادگیری در شنا ،” المپیک، vol. 9، no. 4-3 (پیاپی 20)، pp. 99–111، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/357676/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button