APA:
کپیرشیدی، احتشام، و حسنقلی پور، طهمورث. (1393). مطالعه عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور. جهانی رسانه، 9(2 )، 167-182. SID. https://sid.ir/paper/358223/fa
Vancouver:
کپیرشیدی احتشام، حسنقلی پور طهمورث. مطالعه عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور. جهانی رسانه[Internet]. 1393؛9(2 ):167-182. Available from: https://sid.ir/paper/358223/fa
IEEE:
کپیاحتشام رشیدی، و طهمورث حسنقلی پور، “مطالعه عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه کشور،” جهانی رسانه، vol. 9، no. 2 ، pp. 167–182، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358223/fa