APA:
کپیشیرکوند، سعید، فلاح پور، سعید، و صبائی، امیرمهدی. (1398). بررسی تاثیر عرضه و تقاضای اطلاعات در فضای مجازی بر میزان سودآوری سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. مطالعات تجربی حسابداری مالی، 15(61 )، 79-100. SID. https://sid.ir/paper/361343/fa
Vancouver:
کپیشیرکوند سعید، فلاح پور سعید، صبائی امیرمهدی. بررسی تاثیر عرضه و تقاضای اطلاعات در فضای مجازی بر میزان سودآوری سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. مطالعات تجربی حسابداری مالی[Internet]. 1398؛15(61 ):79-100. Available from: https://sid.ir/paper/361343/fa
IEEE:
کپیسعید شیرکوند، سعید فلاح پور، و امیرمهدی صبائی، “بررسی تاثیر عرضه و تقاضای اطلاعات در فضای مجازی بر میزان سودآوری سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،” مطالعات تجربی حسابداری مالی، vol. 15، no. 61 ، pp. 79–100، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/361343/fa