APA:
کپیسلیمی فرد، خداکرم، و پوردهقان، عادل. (1395). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی. مدیریت برند، 3(6 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/362957/fa
Vancouver:
کپیسلیمی فرد خداکرم، پوردهقان عادل. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی. مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(6 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/362957/fa
IEEE:
کپیخداکرم سلیمی فرد، و عادل پوردهقان، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی،” مدیریت برند، vol. 3، no. 6 ، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/362957/fa