مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

594
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

643
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 تلفن همراه, کانال جدیدی برای فعالیت های بازاریابی فراهم آورده و امکان برقراری ارتباط با مشتری در هر زمان و مکانی را فراهم ساخته است. با توجه به کاربردهای فراوان و گسترده ی ‍ تلفن همراه, شناخت عوامل موثر بر نگرش مشتریان نسبت به استفاده از این ابزار نوین تبلیغاتی ضروری به نظر می رسد. هدف اصلی این پژوهش نیز شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, از دیدگاه متخصصان و خبرگان می باشد. نتایج این پژوهش هر یک از معیارها و مولفه های تاثیرگذار در نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی را رتبه بندی می کند؛ که این رتبه بندی, به نوبه خود می تواند پاره ای از مشکلات موجود در نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی را حل کرده و به مدیران در راستای نیل به تجارت همراه, کمک کند. از آنجا که برای سنجش متغیرهای گفتاری, نظریه فازی در مقابل نظریه منطقی, رویکردی مناسب تر می باشد, این پژوهش با به کارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی, عوامل و مولفه های موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی را بررسی و اولویت بندی کرده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که از میان مولفه های موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, مولفه های «نگرش کلی نسبت به تبلیغات», «سطح دانش» و «ارزشمندی», به ترتیب دارای بیش ترین اهمیت؛ و مولفه های «زمان ارایه» و «گروه های مرجع», دارای کم ترین اهمیت در تاثیرگذاری بر نگرش افراد نسبت به تبلیغات موبایلی می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سلیمی فرد، خداکرم، و پوردهقان، عادل. (1395). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی. مدیریت برند، 3(6 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/362957/fa

    Vancouver: کپی

    سلیمی فرد خداکرم، پوردهقان عادل. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی. مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(6 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/362957/fa

    IEEE: کپی

    خداکرم سلیمی فرد، و عادل پوردهقان، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی, با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی،” مدیریت برند، vol. 3، no. 6 ، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/362957/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button