APA:
کپیزندی نسب، مصطفی، جعفری، سیدمحمدباقر، و فرمانی، مهدی. (1399). تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان). تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)، 51(3 )، 516-530. SID. https://sid.ir/paper/364806/fa
Vancouver:
کپیزندی نسب مصطفی، جعفری سیدمحمدباقر، فرمانی مهدی. تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان). تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)[Internet]. 1399؛51(3 ):516-530. Available from: https://sid.ir/paper/364806/fa
IEEE:
کپیمصطفی زندی نسب، سیدمحمدباقر جعفری، و مهدی فرمانی، “تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)،” تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)، vol. 51، no. 3 ، pp. 516–530، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364806/fa