APA:
کپیفرامرزپور، فاطمه، سعیدی، پرویز، گرجی، محمدباقر، و اخوان فر، امیر. (1399). برند سازی گردشگری فرهنگی با تاکید بر بازاریابی تجربی (نمونه مورد مطالعه: شهر نیشابور). مطالعات هنر اسلامی، 16(38 )، 300-326. SID. https://sid.ir/paper/367443/fa
Vancouver:
کپیفرامرزپور فاطمه، سعیدی پرویز، گرجی محمدباقر، اخوان فر امیر. برند سازی گردشگری فرهنگی با تاکید بر بازاریابی تجربی (نمونه مورد مطالعه: شهر نیشابور). مطالعات هنر اسلامی[Internet]. 1399؛16(38 ):300-326. Available from: https://sid.ir/paper/367443/fa
IEEE:
کپیفاطمه فرامرزپور، پرویز سعیدی، محمدباقر گرجی، و امیر اخوان فر، “برند سازی گردشگری فرهنگی با تاکید بر بازاریابی تجربی (نمونه مورد مطالعه: شهر نیشابور)،” مطالعات هنر اسلامی، vol. 16، no. 38 ، pp. 300–326، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/367443/fa