مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,570
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,056
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش ساخت و مدیریت برند گردشگری خوراک در توسعه ی پایدار گردشگری (مورد پژوهی: شهر رشت)

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 84

چکیده

گردشگری خوراک می تواند یک ابزار کلیدی در توسعه تصویر مثبت از یک کشور در سطح بین المللی باشد و از آن جایی که خوراک و یک فرهنگ محلی مظهر و بیان کننده ویژگی ها و شخصیت آن است, می تواند به ابزاری برای ساخت برند گردشگری خوراک در مقاصد تبدیل شود. پژوهش حاضر بر آن است که ضمن بررسی عوامل مؤثر در ساخت و مدیریت برند گردشگری خوراک به بررسی فرصت های حاصل از ساخت و مدیریت برند گردشگری خوراک بپردازد. ازآنجا که نوع پژوهش, توصیفی-تحلیلی و روش تجزیه و تحلیل داده ها, کیفی و شامل یک فرم مصاحبه است, درنتیجه با استفاده از کدگذاری باز و محوری به تجزیه و تحلیل داده های حاصل از آن پرداخته شده است. با توجه به پژوهش های انجام شده و نظرخواهی از خبرگان (مسئولان, متخصصان و کارشناسان گردشگری), نتایج نشان می دهد عواملی مانند تنوع غذایی, بازاریابی, مدیریت شهری, تنوع فرهنگی و نشاط و سرزندگی شهری از عوامل مؤثر در ساخت و مدیریت برند گردشگری خوراک در شهر رشت است و فرصت های اقتصادی از مهم ترین فرصت های حاصل از ساخت و مدیریت برند مؤثر شناخته شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شفیعی، زاهد، بابایی همتی، روشن، و دلاوری، شیما. (1396). بررسی نقش ساخت و مدیریت برند گردشگری خوراک در توسعه ی پایدار گردشگری (مورد پژوهی: شهر رشت). میراث و گردشگری، 2(7 )، 61-84. SID. https://sid.ir/paper/257186/fa

    Vancouver: کپی

    شفیعی زاهد، بابایی همتی روشن، دلاوری شیما. بررسی نقش ساخت و مدیریت برند گردشگری خوراک در توسعه ی پایدار گردشگری (مورد پژوهی: شهر رشت). میراث و گردشگری[Internet]. 1396؛2(7 ):61-84. Available from: https://sid.ir/paper/257186/fa

    IEEE: کپی

    زاهد شفیعی، روشن بابایی همتی، و شیما دلاوری، “بررسی نقش ساخت و مدیریت برند گردشگری خوراک در توسعه ی پایدار گردشگری (مورد پژوهی: شهر رشت)،” میراث و گردشگری، vol. 2، no. 7 ، pp. 61–84، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257186/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button