APA:
کپیموسوی، نجم الدین، و قلی پور حسین آباد، زهرا. (1395). تاثیر شرایط اطمینان و عدم اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی). مدیریت برند، 3(6 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/368194/fa
Vancouver:
کپیموسوی نجم الدین، قلی پور حسین آباد زهرا. تاثیر شرایط اطمینان و عدم اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی). مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(6 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/368194/fa
IEEE:
کپینجم الدین موسوی، و زهرا قلی پور حسین آباد، “تاثیر شرایط اطمینان و عدم اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی)،” مدیریت برند، vol. 3، no. 6 ، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368194/fa