APA:
کپیچاوشی، سیده فاطمه، محمودزاده، محمود، و قویدل دوستکویی، صالح. (1398). عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران. پژوهشنامه اقتصادی، 19(74 )، 201-230. SID. https://sid.ir/paper/369755/fa
Vancouver:
کپیچاوشی سیده فاطمه، محمودزاده محمود، قویدل دوستکویی صالح. عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران. پژوهشنامه اقتصادی[Internet]. 1398؛19(74 ):201-230. Available from: https://sid.ir/paper/369755/fa
IEEE:
کپیسیده فاطمه چاوشی، محمود محمودزاده، و صالح قویدل دوستکویی، “عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران،” پژوهشنامه اقتصادی، vol. 19، no. 74 ، pp. 201–230، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369755/fa