APA:
کپیصالحی، سمیه، صنایعی، علی، سماک نژاد، نگار، و کاظمی، علی. (1398). بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی. پژوهش های مدیریت در ایران، 23(2 )، 101-125. SID. https://sid.ir/paper/372327/fa
Vancouver:
کپیصالحی سمیه، صنایعی علی، سماک نژاد نگار، کاظمی علی. بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(2 ):101-125. Available from: https://sid.ir/paper/372327/fa
IEEE:
کپیسمیه صالحی، علی صنایعی، نگار سماک نژاد، و علی کاظمی، “بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 2 ، pp. 101–125، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372327/fa