APA:
کپیجعفری کمانگر، فاطمه، و فروغی، عبدالحکیم. (1398). مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، 5(8 )، 47-74. SID. https://sid.ir/paper/372383/fa
Vancouver:
کپیجعفری کمانگر فاطمه، فروغی عبدالحکیم. مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)[Internet]. 1398؛5(8 ):47-74. Available from: https://sid.ir/paper/372383/fa
IEEE:
کپیفاطمه جعفری کمانگر، و عبدالحکیم فروغی، “مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی،” نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، vol. 5، no. 8 ، pp. 47–74، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372383/fa