مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

697
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نوع شناسی استراتژی های هک رشد در چارچوب قیف بازاریابی هک رشد

صفحات

 صفحه شروع 331 | صفحه پایان 346

چکیده

 اخیرا با توجه به اهمیت روزافزون استارت آپ ها, متخصصان و دانشگاهیان استراتژی های هک رشد را به عنوان روشی در نظر گرفته اند که با استفاده از آن این شرکت ها می توانند عملکرد رقابتی کسب کرده و نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا کنند. تاکنون, بیشتر تحقیقات بر ابعاد فنی این شرکت ها تمرکز کرده اند در حالی که ترفیع تجاری مورد نیاز آنها و چگونگی استفاده از راهبردهای استراتژیکشان مورد غفلت قرار گرفته است. بنابراین, این پژوهش سعی کرد تا با ارایه یک مطالعه کیفی به توضیح استراتژی های هک رشد بپردازد. در این مقاله ما از یک روش مطالعه موردی چندگانه استفاده کردیم و استراتژی های رشد 13 استارت آپ ایرانی را از طریق مصاحبه نیمه ساختار یافته با بنیانگذاران آنها بررسی کردیم. با تجزیه و تحلیل قیاسی و با قابلیت اطمینان بالای 90٪ استراتژی های هک رشد در چارچوب قیف هک رشد در پنج گروه استراتژی های جذب, فعال سازی, کسب درآمد, حفظ و ارجاع کاربر طبقه بندی شدند. بدین ترتیب این مطالعه درک عمیق تری از اهمیت استراتژی های هک رشد و مکانیسم های استفاده از آن ها برای تقویت ارزش تجاری ارایه کرد. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فیض، داوود، زارعی، عظیم، ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، و شعبانی، عاطفه. (1400). نوع شناسی استراتژی های هک رشد در چارچوب قیف بازاریابی هک رشد. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 14(2 )، 331-346. SID. https://sid.ir/paper/373988/fa

    Vancouver: کپی

    فیض داوود، زارعی عظیم، ملکی مین باش رزگاه مرتضی، شعبانی عاطفه. نوع شناسی استراتژی های هک رشد در چارچوب قیف بازاریابی هک رشد. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1400؛14(2 ):331-346. Available from: https://sid.ir/paper/373988/fa

    IEEE: کپی

    داوود فیض، عظیم زارعی، مرتضی ملکی مین باش رزگاه، و عاطفه شعبانی، “نوع شناسی استراتژی های هک رشد در چارچوب قیف بازاریابی هک رشد،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 14، no. 2 ، pp. 331–346، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373988/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button